Beste ouders,

Sinds kort kunnen onze leden T-shirts kopen die speciaal gepersonaliseerd zijn voor onze chiro. De prijs bedraagt €15 en er zijn verschillende maten.

Beste leden, ouders en sympathisanten,

Op 5 maart gaan wij zwemmen met de Chiro in de Olympos in Dendermonde. Wij vertrekken om 14 uur richting het zwembad en komen om 17 uur terug toe op de Chiro.

Beste ouders en leden

Eerst en vooral willen wij iedereen bedanken die op onze mosselsouper aanwezig was. Het was weer een groot succes.

Oproep van algemeen nut:

De inschrijvingen van onze mosselsouper zijn helaas afgesloten, tot volgend jaar!

Na het fantastische kamp gaat het Chirojaar weer van start. Naar jaarlijkse gewoonte is onze eerste Chirozondag van het jaar naar één of ander zwemparadijs.

Wanneer: 28 augustus

Beste leden, ouders en sympathisanten,

• 09/07/2016 Kampmis (19U) in de kerk (15min op voorhand aanwezig zijn) in perfect uniform + achter de mis kunnen de valiezen naar het heem gebracht worden
  • 11/07/2016 Vertrek op kamp 9U aan Station Dendermonde perfect uniform